2000-talets Franchisekoncept
Vill du veta mer om Graffiti Café?
Graffiti Café
är idag ett starkt varumärke, med ugnsbakad potatis som huvudprodukt vilket kompletteras med sallader, baguetter,
energi och hälsodrinkar, glass, kaffe och tillbehör.
Våra gäster
är oftast kvinnor som värdesätter kvalitet och ett sunt leverne till ett lagom pris. På senare
år har även män i större utsträckning fått upp ögonen för en väl balanserad
och sund måltid på Graffiti Café.
Kvalitet - service - hygien
Det vi serverar håller alltid samma höga och jämna kvalitet, ingen får bli besviken som har
längtat till en ugnsbakade potatis med t.ex. Skaldjursröra.
Personalen utbildas ständigt i vikten av god hygien och att hålla en hög servicenivå.
På Graffiti Café skall man mötas av glad och tillmötesgående personal. Nöjda gäster
är vår bästa tillgång och starkaste marknadsföring.
Fakta
Idag finns 11st Caféer i syd och mellan Sverige med en total omsättning på ca 50 miljoner kronor.
Vårt potatisinköp per år är ca 200 ton och nästan en miljon nöjda gäster äter en Ugnsbakad Potatis på Graffiti Café varje år .
Vårt potatisinköp per år är ca 200 ton och nästan en miljon nöjda gäster äter en Ugnsbakad Potatis på Graffiti Café varje år .
Framtiden
Antalet gäster ökar stadigt och vi är nu inne i ett expansivt skede. Vårt franchisekoncept är
väl utvecklat med ca 30-års kunskap i ryggen. Vår framtidsvision är att intensifiera
vår etableringstakt..